duminică, 24 noiembrie 2013

Kempes (ex Rezident Ex)

azi pe feisbuc, Kempes a scris:

Incepand din acest moment colaborarea mea cu formatia Rezident ex se incheie. Sufletul si inima mea vor merge mai departe alaturi de formatia KEMPES. Multumesc tuturor celor care au fost si sunt alaturi de mine.

Soc! Adica cum frate, stai asa, abia am baut cafea, stai sa mai citesc o data ca poate mi s-a parut. Nu mi s-a parut! What??????? De ce?????
Adica cum? Dai tzashpe interviuri in care zici ca o sa facem si o sa dregem cu Rezident, album nou, etc, si acum brusc si deodata tu nu mai faci parte din Rezident?  Dup-aia dai interviu la Lenti in emisiune si zici ca iti faci trupa dar nu te desparti de Rezident. Lumea toata si eu ne bucuram, foarte bine ca apar chestii noi in rock-ul romanesc si dup-aia pac, coincidente: Kempes pleaca fara sa anunte, lasa trupa balta cu album nou pe teava.
De data asta nu mai pleaca in Australia, de data asta vrea sa se intoarca definitiv in Romania (el stie mai bine ce si cum) dar sa lasi balta acei colegi din alte tari, care te-au readus pe scena si in fata publicului, atat de repede si in modul asta nu e frumos deloc.

Iar piesa aia noua "Regasire", instrumental suna foarte bine, textul insa are niste stereotipuri gen "pana la nori". Mai au si altii "Pan' la luna si pan' la stele". Deci daca textele trupei Kempes sunt facute de acela care a scris si pentru Cargo, sfatul meu e sa fie recitite de multe ori pt ca suna prea lacrimogen: "v-am regasit", "mi-a fost dor de voi", blah blah........ da, ne-ai regasit cu Rezident. Suntem aici, nu plecam nicaieri chiar daca nu suntem in Romania, te ascultam si suntem curiosi. Incearca sa canti si despre altceva.
Eu iti doresc succes cu trupa noua si sunt curioasa ce si cum o sa faci. La fel o sa fiu curioasa si ce o sa faca Rezident.

Niciun comentariu: