joi, 21 mai 2009

AMORPHIS - SKYFORGER

Amorphis a pus intregul album pe MySpace! Enjoy!

4 comentarii:

Mihai E spunea...

so, care este parerea ta despre noul album ? l-ai ascultat?... dupa mine este cel mai tare album Amorphis :P

Raluca Teodorescu spunea...

Hmm.....parerea mea depre noul album? O sa incerc sa nu fiu prea subiectiva :))
Evident ca l-am ascultat :P Nu stiu daca pot spune ca e cel mai tare album Amorphis dar e cel mai bun din trilogie (Eclipse, Silent Waters si Skyforger), e o mare evolutie in muzica si concept. Este albumul in care Tomi Joutsen este integrat perfect in atmosfera Amorphis.
Albumul meu preferat din discografia Amorphis este unul vechi (Tales...) si pana acum nu l-a intrecut nici un alt album Amorphis; poate reuseste acum Skyforger, pt ca albumul asta nou are multe elemente care amintesc de Tales :D Astept sa il ascult pe cd nu numai pe net si atunci o sa am o parere dfinitiva.

Mihai E spunea...

100% de acord, asta am vrut sa zic este cel mai bun din trilogie, Tales... este intr-adevar albumul lor de referintza dar de atunci s-au schimbat multe si in structura trupei si in randul fanilor... mie imi place, este complex :D

Raluca Teodorescu spunea...

:)) nu am zis ca nu imi place, imi place chiar foarte mult Skyforger.
Nu cred in schimbare dar cred in evolutie si maturizare si Amorphis a evoluat si s-a maturizat muzical si conceptual, dar in esenta a ramas la fel :) si trupa si fanii ;)