sâmbătă, 23 mai 2009

CARGO @ Hala de Muzica 2

In primul rand nu stiu de ce toata lumea m-a intrebat daca merg?! Adica dupa 6 luni de pauza in Bucuresti se astepta cineva sa nu fiu prezenta? :))
BESTIAL LOCUL. Am auzit multe despre Hala si m-am covins aseara, e cel mai misto club din toate pe unde am fost (exceptand probabil Hard Rock Cafe-ul). Cea mai misto muzica ascultata inainte de concert, adica era Rammstein cand Cargo s-a urcat pe scena, a fost Billy Idol, AC/DC, Metallica etc. De unde rezulta ca Amorphis-ul acolo o sa fie mult mai misto ca anul trecut la Romexpo. Un MARE plus pt Hala este ca s-a fumat dar nu mi-a mirosit nici o haina si nici parul a tutun si mai ales, se putea respira inauntru.
Cargo: misto concert, desi mi s-a parut cam scurt si a fost o parere unanima. Mi-a placut foarte mult inceputul de la Batacanda, f mult. La fel, bisul: Destin.
A fost un concert reusit, sper numai sa nu mai dureze atatea luni pana la viitorul concert in Bucuresti.

Niciun comentariu: