duminică, 17 mai 2009

Noaptea Muzeelor

A fost (in momentul in care scriu aceste randuri inca este) noaptea în care unsprezece muzee bucureştene s-au reunit într-un circuit şi si-au aşteaptat vizitatorii la expoziţii, spectacole de muzică, dans, teatru şi film, proiecţii în aer liber şi evenimente speciale interactive.

Este noaptea in care se produce imbulzeala (desi anul asta a fost mult mai putina decat anul trecut), este noaptea in care se observa gradul de incultura al tinerilor liceeni si este noaptea in care observi cum multi intra in muzeu ca in carciuma si se comporta ca atare.

Dar este noaptea boema, noaptea frumoasa, noaptea in care descoperi lucruri noi si ti le reamintesti pe cele vechi si noaptea de cultura.

In noaptea asta am vazut Muzeul Militar Naţional „Regele Ferdinand I” si Muzeul Naţional al Hărţilor şi Cărţii Vechi. Foarte interesante ambele desi se afla in "lumi" total diferite.

2 observatii am:

1. Muzeul Militar Naţional „Regele Ferdinand I” are foarte multe exponate afara, aleile nu sunt luminate, deci ce este expus afara trebuie vazut numai ziua, din pacate.

2. Muzeul Naţional al Hartilor si Cartii Vechi - si acum ma intreb unde erau cartile? Nu le-am vazut!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Partea interesanta este ca muzeele astea sunt deshise tot anul si n-au taxe mari la intrare deci ce zice toata imbulzeala asta despre noi? :D

Raluca Teodorescu spunea...

Zice ca e "cul" sa mergi la muzeu cand e Nopatea Muzeelor.
Spre rusinea mea, nu stiam ca exista Muzeul Hartilor si Cartilor Vechi, desi el exista din 2003. Am aflat de existenta lui cand s-a facut reclama muzeelor care intra in circuit. Este unul din muzeele la care am promis ca mai merg cand nu e nimeni :) La fel la cel militar, o sa merg si ziua ;)