vineri, 1 mai 2009

Insistente

N-am inteles niciodata oamenii care insista sa faci ceva dupa ce te intreaba daca vrei si tu zici NU. N-am inteles de ce cand spui NU trebuie sa existe un milion de insistari pe langa acel NU. Nu inteleg oamenii care cred ca intr-un NU exista si un poate! Este un simplu NU for fucking sake, you moron!
Nu inteleg de ce de fiecare data cand zic NU lumea insista sa fie DA atat de mult, incat ma enervez la maxim si, culmea, dup-aia tot eu sunt de vina pt ca nu ii inteleg. Din moment ce ti se ofera posibilitatea de a alege daca DA sau NU, de ce trebuie lumea sa sufere daca ai ales NU? Exemplu de intrebare idioata, sau suferinta: "De ce ma iei asa?" Raspunsul la ea, pt specimene d-astea, este: "Poate pt ca insisti atat de mult incat ai reusit sa ma acresti?" Sau alta, care imi place la isterie: "Dar de ce nu?" Because!!! Mai contaza de ce din moment ce am zis NU?
Pt specimenele astea care nu inteleg de ce nu, am eu o intrebare: v-ati gandit vreodata ca explicatia refuzului poate fi mai dureroasa decat acel simplu NU? Nu v-ati gantit; pt ca altfel nu a-ti mai insista! Poate e cazul sa incepeti sa ganditi!

4 comentarii:

Adrian spunea...

Hai ma Raluca... vrei sa zici ca nu ti s-a intamplat niciodata sa te sucesti si sa zici acel "DA" impotriva vointei tale iar in final sa descoperi ca a meritat? Uneori oamenii insista atata fiindca poate vad lucrurile mai clar... Eu personal m-am trezit de multe ori in postura asta de "sacaitor". :D

Raluca Teodorescu spunea...

Nu prea mi s-a intamplat! Foarte foarte rar mi s-a intamplat. Dar, mi s-a intamplat sa ma sucesc si sa zic DA si sa imi para rau. Asa ca mai bine merg pe ce am sustinut de la inceput.
Tie nu ti s-a intamplat sa nu vrei in ruptul capului sa faci o chestie si sa insiste lumea atat de mult incat sa te enervezi?

Adrian spunea...

Ba da! Clar! Mi s-a intamplat si asa dar si asa... Vroiam doar sa zic ca nu e intotdeauna bine sa o tii pe-a ta fara sa te gandesti la compromis...

Raluca Teodorescu spunea...

Da. Stiu cand sa fiu imposibila (ca sa citez un prieten) adica foarte incapatanata si cand nu trebuie sa fiu ;)