joi, 27 august 2009

Cheia


Am fost aseara. Am fost pe moto.

Cheia este celebrul traseu de "dat" pt motociclisti, toata lumea e disperata sa se dea pe Cheia si toti se dau pe Cheia. Adevarul: e super tare Cheia. Eu am fost numai cu masina pe Cheia pana aseara (azi noapte) cand am fost pe moto! Nu exista comparatie!
Am fost cu al meu prieten Dan si pe TLR (Suzuki). Eu n-am mers niciodata cu Dan pe moto. Deci aseara a fost premiera absoluta. Mi-a placut pe ea si cu el. Conteaza foarte mult pilotul pt pasager asa cum conteaza pasagerul pt pilot, cand ei 2 se inteleg, este perfect.
Senzatiile de pe drum sau senzatiile drumului nu am sa le descriu, pt ca imi este si greu sa descriu. Fiecare simte in felul lui desi cred ca, in mare, senzatiile sunt la fel. Cine a fost pe Cheia stie. Cine nu a fost pe Cheia o sa afle cand o sa mearga pe acolo. Eu am avut un sentiment nostalgic si in acelasi timp unul foarte prezent. De fiecare data e altfel si la fel :). Asta e frumusetea motociclismului.
In afara de senzatii, drum, curbe, noapte, liniste si alti ratacitii (au mai trecut 2 motociclete in sens opus), peisajul noaptea este superb. Cerul, plin de stele, este incredibil. Nu l-am vazut niciodata asa. Am vazut foarte multe stele cazatoare, Carul Mare si Carul Mic atat de clare si foarte aproape, tot cerul incarcat de stele parca se scurgea pe brazi.

Orice drum are momente frumoase si mai putin frumoase, pt ca asta e farmecul si despre toate trebuie sa iti aduci aminte peste ani dar, pe primul loc raman intotdeauna acei kilometri facuti pe motocicleta.


La granita dintre judetele BV si PH

Ploiesti, la intoarcere

Niciun comentariu: