vineri, 21 august 2009

O istorie pe 2 roti

Am fost azi. Intamplator am avut treaba la Piata Unirii azi. Si, in balamucul care se intampla de ceva zile, adica: nu mai traversezi de la un tronson la altul prin tunel ci pe deasupra (pt ca se lucreaza la pasajul de trecere respetiv), m-am lovit de acest afis cat casa pus pe un stalp la metrou.
Si, evident, ca am fost curioasa sa vad ce si cum. Cu ocazia asta am vizitat tot muzeul pt ca nu o facusem de ceva vreme.
Referitor la expozitia moto:
1. tantiile alea care le "pazesc" sunt cam isterice. Adica, cum te apleci sa studiezi, cum iti este violat timpanul de tipete disperate. Probabil ca ele cred ca o motocicleta se studiaza ca un tablou: de la distanta si in ansamblu. Gresit!
2. ma asteptam sa fie multe. Sunt numai cateva. Dar sunt frumoase.
3. si sunt acele motociclete care mie mi-au amintit de tinerete si care te trimit in urma cu peste 10 ani cand toata lumea (de la noi din tara) avea genul ala de motocicleta. Sunt expuse marci de prestigiu ale acelor ani despre care vorbesc: IJ, Jawa, CZ, Ural.
Mai exista in plus si bavarian shit (hahaha), adica BMW; mai exista si Triumph.
4. e interesanta expozitia
5. IJ-urile sunt ultimele in ordinea expunerii si chiar ma gandeam: "unde sunt IJ-urile? Nu au IJ-uri??" si am dat si de ele. IJ-ul este "comunista" cu care eu am multe amintiri. Am zambit cu nostalgie :)

Un comentariu:

Unknown spunea...

EEEE nostalgiile ma napadeshte cand imi aduc aminte ce ij-uri si ce jawe mai aveam.Motoare comuniste si incapatanate dar ne-am dat bine cu ele.