joi, 13 august 2009

Parcul Bordei

Azi (12.08) am vrut sa merg in Herastrau si am luat autobuzul de la Perla si ziceam eu ca ma dau jos la Arc. Numa ca am luat alt autobuz, care merge pe partea cealalta a parcului, si in loc de Arc, am ajuns diametral opus, pe bld. Aviatorilor, la alta intrare in Herastrau, aia cu terasele care colcaie de fitze. Si m-am dat jos din autobuz si, mergand eu, dezamagita de situatie, pe langa un gard, am vazut jos o alee pavata frumos, un felinar rotund nou, o bancuta noua si cosuri de gunoi noi (cu saci de plastic in ele) si ma uitam si ma intrebam: "Oare ce e aici? Ia sa cercetam unde e intrarea!" Si am mers pe langa gard pana am gasit intrarea, intrare care are si lacat (dupa o anumita ora, parcul e inchis) si am intrat. La intrare scria pe o placa: Parcul Bordei. Asa l-am descoperit eu. Serios, habar nu aveam unde este.
Parc devenit celebru datorita scandalului imobiliar, parc mic dar fumos, plin (dar PLIN) de pasari, pasari supravegheate de angajati, hranite de aceiasi angajati, cu locuri de dormit amenajate. In lacul din parc exista pus gard care desparte "lacul" pasarilor (lebede - albe si negre si rate) de restul lacului. Foarte mult mi-a placut.

Ideea cu mersul in Herastraul era cititul in parc. Am redescoperit cititul in parc. Imi era dor de cititul in parc. Nu a fost azi (ieri) Herastraul ci Bordeiul. Si dupa sedinta foto, am luat loc pe o bancuta, am scos cartea si am citit intrerupta doar de "scandalul" lebedelor si al ratelor :)

Niciun comentariu: