marți, 2 februarie 2010

Best Metal Performance

M-am uitat la Grammy aseara in reluare pt ca asa o sa ma uit mereu.
M-am uitat la Globurile de Aur in direct si am innebunit cu dublarea facuta de acea tanti de la tvr. Cei care dubleaza nu stiu engleza nici la nivel de clasa a 3a. Asa ca reluarile sunt cele care nu te scot din sarite; daca nu ai chef sa citesti titrarea, asculti ce zice omul, prinzi glumele, etc.
Show-ul a fost mai "cumintel" decat in anii precedenti, probabil din cauza momentului MJ si momentului Haiti si au lipsit si multe categorii, categorii care au primit premiu cu o seara inainte sau chiar in seara show-ului dar in alta camera/loc.

Unii dintre cei care nu au fost premiati in cadrul show-ului ci inainte cu o zi au fost Judas Priest.
Nu s-au inventat cuvinte, in nici o limba, pt a detalia cat de mare si vechi fan Judas Priest sunt.
Trupa ca Judas Priest si voce ca a lui Rob Halford a doua oara nu se vor mai naste.
Categorie: Best Metal Performance
Castigator: Judas Priest - "Dissident Aggressor" (Album ATouch of Evil (Live) 2009).
Piesa asta are 33 de ani. Albumul din care face parte, "Sin After Sin", a fost lansat in 1977. Aveam 1 an :).



Alti castigatori:

Best Hard Rock Performance:

AC/DC – “War Machine”

Best Solo Rock Vocal Performance:

Bruce Springsteen – “Working On A Dream”

Best Rock Album:

Green Day – “21st Century Breakdown”

2 comentarii:

Ice spunea...

Intr-adevar nu exista cuvinte care sa exprime in totalitate cat de Fan esti . Inca tin minte cum la concertul lor din 2008 cand a inceput Painkiller am avut buna inspiratie sa fac un pas jumate inspre dreapta si sa-ti fac loc sa te desfasori. Altfel cred ca-mi tratam vanataile juma de an :))
Pe de alta parte - roata se intoarce iar anul asta canta AC DC :))

Raluca Teodorescu spunea...

Lumea prezenta in jurul meu in data de 11.07.2008 in acea parcare la Romexpo trebuia sa isi da seama ca nu e indicat sa ma inghesuie :)).
Este trupa pe care mi-am dorit ENORM sa o vad live.

Si da, roata se invarte, anul asta canta AC/DC :D Ce distanta trebuie sa iau de tine? :))