joi, 11 februarie 2010

Re - AVATAR

Am revazut in seara/noaptea asta Avatar. In Mall Vitan. BIG MISTAKE! Am fost avertizata si totusi am mers acolo pt ca exista avantajul cardului cu care ai intaietate la rezervat loc si am rezervat locuri bune. Atat am avut bun in seara asta.
Incepe sa imi displaca din ce in ce mai mult acest mall Vitan. In afara de faptul ca e din ce in ce mai plin de tigani si baietasi, de lume necivilizata, atatea impesii pe metru patrat de la orice angajat in mallul asta nu am vazut in alte malluri de la noi (pt ca in mallurile din tarile civilizate ele lipsesc cu desavarsire). O fi vreo mare bashina mallul asta si eu nu stiu. Azi m-am enervat. Maxim. In afara de lumea care NU stie sa fie civilizata la coada si sa stea la rand, pana la mosmonditii de la care cumperi un suc, floricele, o inghetata sau ce vrea matzul tau sa consume atunci, pana la "profesionistii" care se ocupa de buna functionare a redarii filmului. PRAF. Cel mai bine s-au vazut reclamele.
A inceput filmul. Cateva secunde imagine si dup-aia ecran negru. Si a mers asa, lumea s-a sesizat la un moment dat, filmul mergea asa in continuare, lumea s-a sesizat mai zgomotos, filmul a continuat sa se auda si sa se vada negru. Nu s-a rezolvat nimic pana nu a inceput lumea sa se scandalizeze. Ca asa-i la noi, in Romania noastra draga!
S-a oprit. S-a aprins lumina. Stam, asteptam, caterica de rigoare in sala (noroc ca inca mai stim sa glumim) si incepe filmul dar nu de unde se oprise ci peste multe cadre. Ma enervez. Atat de tare....... pt ca eu, vazandu-l deja, stiam de unde a inceput si ce nu s-a redat. Nu mai intelegeai nimic. Lumea se isterizeaza. Nimic, filmul merge. Ma enervez si ma ridic de pe scaun sa ma duc peste aia. Un nene nervos din fata mea se ridica si el si se si duce. A zis ca-si vrea banii inapoi si ca este inadmisibil. A amenintat cu OPC-ul. Brusc a aparut un angajat al cinematografului care a stiut sa isi ceara scuze si sa anunte ca defectiunea s-a remediat. Si se reia filmul de la inceput. CALITATE INFECTA. Filmul a avut 2 dare de lumina (una pe fiecare margine a ecranului), contrast inexistent, ecran cetos si sunet foarte scazut!
Abia asteptam sa revad filmul si, din bucuria care trebuia sa fie, a fost un mare nerv si o mare dezamagire. NU MERGETI IN VITAN SA VEDETI AVATAR! Mergeti in Liberty, acolo l-am vazut eu prima data. Sau in Cotroceni (daca gasiti locuri).

4 comentarii:

Elle spunea...

si cat m-am chinuit sa te conving ca filmul e prost...tu nimic, betmen. Na! te-au ajuns frustrarile mele...muahhaahhaaa :D

Raluca Teodorescu spunea...

Nu cred ca te-ai chinuit si oricum nu ai cum sa ma convingi, trust me!
NU filmul este prost. Cinematograful este prost. Vitan sucks!
Filmul este bestial!

teo spunea...

ai avut tu ghinion cu filmul din seara aia.cat despre tigani si smecheri si impresari si baieti de bani gata fitosi si plini de parturi......sunt peste tot.asta-i tara in care traim asa ca ne adaptam situatiei.eu asa fac.in rest.....dau un sfat pentru toata lumea..mi-am luat un sistem blue ray si vad acasa pe un ditai lcd tot ce apare in sistem full hd.super smecherie.si daca e filmul tare tare dai maxim sonorul pina trepideaza canapeaua si-ti sar floricelele din castron*la propriu*.pot sa bata vecinii si la usa si in calorifer ....ca nu-i auzi.ia aminte neam.teo

Raluca Teodorescu spunea...

Filmul e 3D si am vrut sa-l vad la cinematograf. Si l-am vazut la cinematograf. In conditii aproape perfecte. Ma asteptam sa il revad in aceleasi conditii :P