marți, 23 septembrie 2008

Blogu'

Sambata m-am chinuit sa scriu un articol despre Bucuresti, de la inceput pana in prezent, de la ciobanul Bucur pana la ciobanu Becali pt ca tot a implinit capitala peste 500 de ani pe 20 septembrie, de zua ei. Si am pus si poze, si am facut frumos si cu daruire cum faceam cand eram ziarist si........hopa! Supriza! Minunatul blogspot imi da eroare, asa "misto" eroare incat mi-a balamucit tot blogul. Mi-a disparut un tab, ala cu setarile de aspect, culori si etc, poza, linkurile, lista de blogeri, arhiva e alta si, ma rog.....puteti observa! Si asa nervi m-au apucat...... incat am vrut sa-mi sterg blogul imediat! Dar....nu l-am sters pt ca, am pus suflet in articolele mele, interesante sau nu, pt ca ele ma reprezinta, sunt o parte din "eu", asa ca.......sper sa "lucreze intens" cum se lauda domnii de la google si sa "fix the problems" pt ca cica sunt mai multi care au sesizat ca li s-au dat peste cap blogurile. Cum zicea un prieten al meu bloger, blogspot sucks. Incep sa il cred... Iar blogul o sa il sterg cand o sa am chef sa il sterg, nu cand o sa ma enerveze "nenii" de la google.

Niciun comentariu: