luni, 8 septembrie 2008

Serbarile Timsoreana

s-au incheiat weekndul asta la Buzau. Nu pot sa imi dau cu parerea pentru ca nu am una completa. Am fost la deschidere (Targoviste si Pitesti) si la inchidere (Buzau). Despre Targoviste si Pitesti am scris. La Buzau a fost relaxant. M-am simtit bine si m-am distrat. Mi-a placut.
Mi-a placut lumea, publicul in fata la concert. Mi-a placut concertul. Nu mi-au placut luminile. Mi-a placut lumea in spate la autografe. M-au distrat disperatele care s-au isterizat la modul propriu cand l-au vazut pe Tavi si Alin, wahahahhahahahaha. Mi-au placut insa fanii care s-au inghesuit sa ia autografe, mi-a placut un pusti care a strigat dupa Tavi foarte mult si care era tare trist ca Tavi nu il aude, pt ca Tavi este idolul lui si el canta la tobe ca idolul lui. Avea si un tricou cu tobe :). Foarte misto sa vezi ca in 22 de ani exista atatea generatii de fani si inca tu ca muzician, dupa 22 de ani, inspiri lumea sa faca ce faci tu. Ce mi-a placut cel mai tare a fost cand a apartut Baciu si lumea l-a aplaudat si l-a aclamat. Se mutase concertul in spatele scenei. Foarte misto sentimentul. In 19 ani am vazut multe feluri de public, asa zis public, public fanatic si public atarnator, dar mana aia de oameni care te apreciaza ca muzician face cat tot. Parerea mea de vechi fan.
Nu am vazut Six in concert, dar am vazut Six in spatele scenei si la bere dupa, la cortul VIP sau ce era, ma rog.... o chestie cu o masa si o prelata si 2 frigidere :)
A... si nu am facut poze decat la Palatul Comunal. Alta chestie care m-a distrat. Buzaul e un oras urat, foarte urat, care a ramas comunist cam in tot, dar care are Palat Comunal, pt ca poate inca ei se cred o comuna sau sunt comuni sau COMUNisti. Ideea e ca Palatul respectiv e frumos renovat dar, in stanga sunt blocuri scorojite si oribile, si ma gandeam asa, daca tot ai Palat si ai si Platoul Dacia in fata Palatului (unde s-a tinut concertul), nenea primarul ala de ce nu da si o spoiala pe blocul ala ca sa nu fie asa sinistru? Greeeeeeeeeeu, foarte greu.......
Cam asta despre iesirea la Buzau, relaxanta si distractiva, dupa o vara fara concediu dar cu concerte :D

4 comentarii:

butterflyonela spunea...

din punctul de vedere al unui necunoscator in ale muzicii, six au cantat bine :)
in schimb, la cargo, sunetul mi s-a parut groaznic, a picat apoi a fost exagerat de tare.

in rest, totul a fost frumos. pacat ca nu fost si artificii. ar fi putut sa aibe in fiecare seara, doar era ultimul oras de caravana timisoreana.

m-am distrat super tare!!

Raluca Teodorescu spunea...

cred ca toata lumea s-a distrat, fiecare in felul lui si dintr-o anumita cauza.

sunetul........hmmm.........cat de ciudat ca s-a intamplat asta la Cargo si la Six nu!
nu mi s-a parut cum ca a fost sunetul asa de naspala Cargo, dar.....fiecare asa cum s-a distrat in felul lui, poate a si auzit in felul lui.

butterflyonela spunea...

caderea sunetului a fost perceputa de toata lumea

Raluca Teodorescu spunea...

haha! poti tu sa vorbesti in numele tuturor celor prezenti acolo? esti prietena cu toata lumea care a fost acolo si din aceasta cauza ti s-au confesat toti astfel incat tu STII PAREREA TUTUROR? sa nu exageram!