marți, 30 septembrie 2008

Cargo duminica seara....

...adica pe 28.09.2008. Am fost cu Miriam si Ice.
1. Cica Festivalul Recoltei, organiat in sectorul 4 de primarul care este acolo, adica Piedone, care Piedone si-a facut o mare reclama lui si partidului de sifonari la securitate din care face parte in frunte cu turnatorul Felix, aka Dan Voiculescu. La fel, mare reclama si la FUNDatia lui Dan Voiculescu.
DAR.....un mare DAR...faci tu Primarie de sector Festival, ca asa te lauzi, si de acel festival nu stie nimeni? Poate numai cei din sectorul 4, ca cei din alte sectoare nu stiau. Adica eu din sectorul meu cu numarul 2 nu stiam , eu am aflat de la trupa (Alin si Tavi) cand si unde o sa cante! Pai lumeeeeeeeeeeeee care organizati........vi se pare normal asa? Ce fel de reclama faceti voi? Si mai ales, cui faceti reclama in afara de voi? Bleah!



2. Friiiiiiig afaraaaaaaa. Cand am ajuns am prins ceva din recitalul lu Alex. Canta live. Deci se poate! La fel, Morandi, cei care au cantat inainte de Cargo, au prestat live. Asa nu-mi plac chestiile astea in stil salata, unde aduni pe cine poti si unde unii canta altii dau numa din gura cu banda in spate, unii canta rock, altii latino, dance, hip-hop, etc.



3. Faza de kko maxim: Dupa ce tu primarie te lauzi ca ai Cargo si Phoenix la sfarsit, inainte ca ei sa cante, tu primarie dai cu confetii si artificii? Jenant!
4. Cargo, la fel ca la Ziua Barbatului, s-a auzit foarte bine pt astfel de eveniment si au intrat in forta direct cu Anarhia. Am asteptat Vrajtoarele ca sa ma incalzesc si am reusit sa ma incalzesc pt ca am cantat si am tzopait si m-am agitat asa cum stiu si imi place :)) Tare concertul Cargo.



5. Pana sa vina Cargo la scena, cat ne-am dus sa luam un suc, la coada am aflat ca o sa cante si Pheonix. Deci, inca o data zic: domnii orgaizatori, unde e reclama? Cand chemi nume precum Cargo si Phoenix, cum este posibil ca eu public sa aflu ca o sa cante si Phoenix stand la coada la suc?
6. Phoenix...........au facut jdemii de probe de sunet si in toate limbile si degeaba. S-au auzit infect! Si au batut recordul de microfonii. Oribil. Dar eu am fost curioasa de noul solist despre care toata lumea zice ca e varza. E, omul nu e varza deloc. Din contra, are plamani si potential! Mi-a placut.



S-a terminat concertu brusc pt ca s-a facut 00:00 si s-a dat stingrea si Phoenix au trebit sa plece. De vina sunt si ei ca trupa si organizatorii.
Pacat ca a fost ieri duminica si nu sambata, azi la servici a fost "minunat" :)) dar... arta cere sacrificii :)) :D
Nu am facut poze decat la artificii pt ca am venit la concert sa ma manifest nu sa fac pe paparazzi-ul.

Niciun comentariu: