duminică, 14 septembrie 2008

Metallica - "Death Magnetic" 2008

Nu mi s-a intamplat de mult ce mi s-a intamplat acum. Ultimul album Metallica este BESTIAL! A fost lansat acum 2 zile, pe 12 septembrie. Il ascult si nu-mi vine sa cred ce revenire si mai ales ca, dupa atatia ani (17 mai exact), si-au adus aminte ca stiu sa cante! Bravo lor! Sunt foarte incantata de albumul asta! Metallica e trupa generatiei mele. Cand au scos primul album eu aveam 7 ani! Cu ei am crescut si am evoluat si Metallica e un fel de amprenta lasata pe generatia noastra. Nu se poate sa nu iti placa macar o piesa de la Metallica.
Pe mine personal, de la "Black Album" m-au dezamagit foarte tare. In 1999 am fost la concertul de la Bucuresti si a fost cel mai tare concert
din toate, din cauza felului cum a fost perceput: perioada, varsta, numele
si concertul in sine. Acum in 2008 s-a intamplat sa nu mai gasesc bilete si nici nu mi-a parut deosebit de rau pt ca nu aveau ce sa-mi zica in afara de piesele vechi.
Cu noul album m-au suprins foarte placut. E rock, e Metallica, e ceva din brutalul metalului de pe "Kill'em All" si metalul elaborat de pe "Master of Puppets" + ceva din "Black Album".
Imi place ca toate instumentele sunt rele si metal si rock, basul nu mai are influente spaniolo-mexicano etc. E metal asa cum tre sa fie.
Albumul asta are si ceva nou, ceva ce nu a facut Metallica niciodata: o piesa instrumentala de 9:57 minute.
Foarte tare! Felicitari Metallica si ma bucur nespus ca trupa nu a murit, ca inca este o legenda vie, ca inca isi pune amprenta pe generatia noastra!

Niciun comentariu: