luni, 13 aprilie 2009

13 Aprilie

Ziua lui e pe 15 aprilie. El e Tavi Pilan, bateristul trupei Cargo (pt cine nu stie). Poza e facuta de ziua mea, ala e tortul nostru, ne-am sarbatorit amandoi de ziua mea :)) anul trecut (ca tot ma intrebau unii cum am sarbatorit ziua mea anul trecut si mai ales cu cine). Daca stau sa ma gandesc, numai eu am sarbatorit de ziua mea, el a muncit de ziua mea pt ca, anul trecut pe 12 aprilie, a fost concert Cargo. Cum concertul a fost in seara (noaptea) zilei de 12, pana sa se termine, eram de mult in 13 :D.
La multi ani mie! Si pt cei carcotasi, eu azi nu imbatranesc ci numai inaintez in varsta si am 2 cifre la fel :))

Si LA MULTI ANI lui TOMI KOIVUSAARI, chitaristul trupei Amorphis, ex solistul aceleiasi trupe si preferatul meu :D. Ziua lui a fost in 11 aprilie, a implinit 36 de ani!

4 comentarii:

Ice spunea...

Intr-adevar nu imbatraniti nici tu nici el :D
Voua va creste valoarea ;))

La Multi Ani ! Sa aveti parte de multa fericire, bucurii si sanatate. Sa petreceti si sa va veseliti alaturi de prieteni.

Ice

Raluca Teodorescu spunea...

Mersi de urari! :D Dar...... care el? Tomi sau Tavi?

Ice spunea...

Diferenta e doar la culoarea parului, atitudinile sunt similare. La fel de berbeci amandoi ( cu tot ce implica asta):D

Ice

Raluca Teodorescu spunea...

Ha ha ha! Berbeci suntem toti 3 :)) Cu unul seman si la culoarea ochilor si la cea a parului, cu celalat numa' la culoarea ochilor. Atitudinea nu pot eu sa o comentez din motive subiective. Las criticii sa o comenteze >:)