duminică, 5 aprilie 2009

Mai mult verde

Si-am plantat un copacel....... si-am plantat un stejarel :))

Plantarea a avut loc astazi, 5 aprilie, în județul Ilfov, in Padurea Snagov.

Adunarea a avut loc la ora 8:00, in Piața Revoluției - parcarea de la Ateneu, de unde am plecat cu autocarele (4) si masinile personale unii si motocicletele personale altii. Am ajuns la Snagov, am bagat in vena cafeaua (foarte buna cafeaua) si sandwich-ul de dimineață si ne-am inarmat cu cele necesare pentru plantare (puieți de stejar, unelte, mănuși de protecție), instructajul de la nenea padurarul si de la organizatori (cei de la Mai Mult Verde) și cheful de muncă.

La ora 13 a fost pauza de masa, fix o ora. La ora 14 eram la locurile noastre cu puieti proaspeti in galeti spre a fi plantati :). Pranzul in padure a fost foarte tare.

Noi am fost 4. Eu am facut echipa cu Andrei iar Stefan cu Anca.

La ora 17 s-a dat stingerea si adunarea la microbuze (respectiv masini si motocilcete) si intoarcerea in Bucuresti.

Foarte frumos a fost. Munca, soare, aer curat, padure si copacei proaspeti :)

Niciun comentariu: