luni, 17 mai 2010

AC/DC la Bucuresti

Foto: Metalfan

evz scrie: AC/DC, show total la Bucureşti.
realitatea scrie: AC/DC, concert istoric la Bucureşti.
Toti prietenii mei prezenti aseara la concert, azi sunt incoerenti. Pe youtube exista filmulete de la concert. Din ce am vazut/auzit pe youtube, sunetul a fost perfect si concertul a fost dementa totala. Ma bucur sincer ca a putut fi organizat un asa concert la Bucuresti.
Alte poze: RockXpress si Metalfan.
Astept pareri cand deveniti coerenti (daca se va intampla asta curand) :))

3 comentarii:

Ice spunea...

Coerenta ? azi? saptamana asta ?? Luna asta ??? N-avem !!
We Got the JAAACK !!! :D poate peste vre-o luna asa sa fim capabili sa povestim cum a fost concertul cap coada .. pana atunci in franturi marcate de "CAT DE FAIN A FOST !!!"

Raluca Teodorescu spunea...

Am anticipat bine: LA UN MOMENT DAT, POATE, o sa fiti coerenti :))

brontozaurel spunea...

Au fost cu adevarat mari. Si m-au facut sa-mi fie rusine. Au de peste doua ori varsta mea si eu eram cea care ramanea fara respiratie uneori si nu putea tine pasul cu urlatul. Si acum ma doare gatul, am febra musculara...