vineri, 28 mai 2010

Eurovision 2010

Nu m-am uitat la prima semifinala pt ca am uitat. Dar m-am uiat in seara asta pt ca nu aveam cum sa uit. Nr 10 in concurs a fost Romania, Paula si Ovi. Super piesa. Live la Oslo a sunat super, au facut show, am fost mandra. De la Luminita + Sistem si Mihai Traistariu nu m-am entuziasmat asa despre melodia Romaniei concurenta la Eurovision.

Pt ca blogul meu are o criza de personalitate si nu doreste sa imi arate clipul intreg, linkul cu prestatia Paulei si a lui Ovi este aici.

Am gasit pe youtube si un interviu cu Paula si Ovi.

Spre deosebire de ceilalti ani, Eurovisionul de anul asta e foarte tare. Nu mi s-a intamplat pana acum sa imi placa apropape toate piesele concurente in semifinala 2. De punctat: Armenia, Azerbaijan, Ucraina. Turcii mi-au placut cel mai mult :D

Pe romanii nostri (ma rog, unul e romano-norvegian) i-am votat de 6 ori. Merita :)
Astept cu interes finala de pe 29. Se anunta foarte interesanta.

LATER EDIT:

Clasament Eurovision 2010: primele 10
1. Germania 246 de puncte
2. Turcia (170)
3. Romania (162)
4. Danemarca (149)
5. Azerbaidjan (145)
6. Belgia (143)
7. Armenia (141)
8. Grecia (140) - marii perdanti ai Eurovisionului. Eu ii vedeam pe primul loc.
9. Georgia (136)
10. Ucraina (108)

Niciun comentariu: