duminică, 2 mai 2010

The Boondock Saints

Am vazut filmele de la o intrebare primita. Prietenul meu Hannibal m-a intrebat: "sunt singurul care crede ca unul dintre frati semana cu x-ulescu?". Am confirmat ca nu e singurul care crede, dupa ce am vazut trailer si poze. Am intrebat despre film. Mi-a zis sa il vad. Le-am vazut pe ambele.
Mi-a placut simbolistica tatuajelor fratilor: "veritas" si "aequitas", cuvintele latine care inseamna "adevar" si "dreptate". De accea, am fost curioasa sa aflu cum se traduce titlul, pt ca si el trebuie sa aibe o semnificatie. Cum "boondock" nu l-am gasit in dictionar, am cautat pe internet si am aflat ca "boondock" este un neologism introdus in limba engleza de catre soldatii americani, cuvant cu care s-au intors la sfarsitul celui de al Doilea Razboi Mondial, este derivat din cuvantul "bundok" care in filipineza inseamna "munte" si descrie un loc indepartat si inaccesibil.



Boondock Saints II: All Saints Day

Niciun comentariu: