vineri, 21 mai 2010

Cargo - Club Piranha 20.05.2010

Asa cum ne-am obisnuit, Cargo canta in Bucuresti din 6 in 6 luni.
Asa cum ne-am obisnuit, NU se anunta nicaieri concertul, nici macar prin acel messenger al trupei care pt asta a fost creat: sa anunte concerte.
Asa cum ne-am obisnuit, rupem netul si telefonul ca sa aflam de un concert al trupei din cele doua concerte anuale in Bucuresti, cand trupa are (in afara de messengerul sus mentionat) site si my space. Dar, ne-am obisnuit nu?
Chiar daca distanta intre concerte este enorma, macar cand trupa vine in capitala da concerte faine. Cum a fost cel din Laptarie din noiembrie si cum a fost cel de aseara. Conform prietenului meu Hannibal, concertul de aseara a fost mai misto ca cel din Laptarie. Conform prietenei mele Ice, Laptaria a fost mai misto. Concluzia amandorura este: ambele concerte au fost misto. Eu n-am fost in Piranha iar despre Laptarie am scris.
Dar Hannibal, Ice, Dan si altii au aflat de la mine despre concert, iar eu NU am aflat de la trupa (messenger, site, my space). Dar cum ziceam, ne-am obisnuit nu?

"La inceput, Dan a facut o gluma: "bah, astia au schimbat chitaristu'?". Nici nu-ti inchipui cata dreptate avea. Barar, despletit, cu un chef de solouri de m-a mirat, Tavi intr-o forma de zile mari (da' MARI), DIN NEFERICIRE ASCUNS IN FUNDU' SCENEI, Igrisan a stat tot concertul in picioare, a sarit, voce impecabila.... parca datzile trecute era beat, ragusit.. Acu' nimic. Perfect. Pe ansamblu, un concert misto, cum de mult n-am mai vazut in aer liber. A, da, s-a auzit si bine. Si ei cu chef de cantat... au bagat vreo 2 ore... (ma rog + pauza lor caracteristica). Cum tot caracteristica a fost si intarzirea lor de doar.......o ora.
SI POTI SA FACI ARTIOCOL PE BLOG SI SA COPY/PASTE-zi ce-am scris eu". (Hannibal)

Uite ca am facut :). Astept si alte pareri.

Un comentariu:

Anonim spunea...

100% corect \m/