sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Gaudeamus

Foarte multi expozanti la Gaudeamus, e prima oara cand vad pavilionul central de la Romexpo cu standuri peste tot, adica pana la cel mai inalt nivel. Sunt carti de toate felurile si pentru toate buzunarele, oricum mai ieftine decat in librarii. Am plecat cu pungi multe si pline. Foarte multa lume, de toate varstele si cam toti aveau minim o plasa in mana la iesire. Inca lumea investeste in cultura. E imbucurator.
Ma bucur ca am gasit carti despre arta. Mi-am luat despre Leonardo Da Vinci. Am vazut Michelangelo - Opera Completa langa care m-am tot invartit dar financiar nu mi-am permis :(. Am sunat un prieten pe care il intereseaza arta in general, Michelangelo in special, i-am povestit despre ea; el isi permite sa o cumpere :) daca nu o are deja :).
Am stat cam toata ziua ieri la Romexpo, nu mi-a trebuit nimic decat apa si am plecat pt ca nu mai aveam maini sa tin plase si, cum faceam misto cu Ice (care avea la fel de multe plase) cand am plecat, "cultura asta te cocoseaza, e grea" :)) M-am simtit extraordinar ieri printre carti, hrana spirituala e incomparabila.

Niciun comentariu: