luni, 9 noiembrie 2009

This Is It

L-am vazut ieri. Am vrut sa vad filmul de cand am auzit ca o sa apara. Nu stiu cum ma asteptam sa fie. Stiu ca nu ma asteptam sa fie cum a fost.
Cred ca ma asteptam sa fie un tribut adus lui Michael Jackson strict comercial, adica o repetitie, un interviu, o preselectie, etc.
Dar ce arata filmul publicului este cu totul altceva.
Am avut impresia ca asist la acele repetitii, ca sunt acolo in fata lui si ma bucur, ca sunt privilegiata ca am fost lasata sa cunosc tainele maretului eveniment ce urmeaza.
Foarte cu dragoste facut filmul. With "LOVE, L-O-V-E", cum zice chiar MJ in film. Este exact asa cum se anunta pe afis, Michael Jackson like you've never seen him before.
Noi toti l-am vazut pe scena (live sau nu) dar sa vezi cum planifica totul, cu cat profesionalism, cu ce perfectiune pana la cel mai mic detaliu, te misca.
Sa vezi incantarea dansatorilor cand Michael e pe scena si ei sunt publicul, sa auzi glumitele dar in acelasi timp si indicatiile lui Michael, sa vezi cum radiaza cand e pe scena, cum toti cei implicati in ce trebuia sa se intample sub titulatura "This Is It" sunt o familie, sa simti ca ai privilegiul sa vezi noile miscari de dans, sa constientizezi show-ul grandios care putea fi, te impresioneaza.
Este incredibil cum simtea fiecare sunet. Cum simtea publicul cand el nu era prezent.
Este la fel de incredibil cum cei 50 de ani nu se vad absolut deloc in miscarile de dans!
Ma asteptam sa planuiasca un show mare, dar, dupa ce am vazut filmul, sunt convinsa ca isi batea toate recordurile cu aceste concerte.
M-au impresionat efectele si tot conceptul la Smooth Criminal (e pe acelasi loc la preferinte cu Dirty Diana, adica pe 1), The Way You Make Me Feel si Thriller.
A fost minunat si dureros de privit. Sunt secvente in film cand Michael canta cu atata pasiune incat unii spectatori au plans. Sunt altele in care au aplaudat.
Michael a fost viu iar pentru 2 ore.

Niciun comentariu: