duminică, 29 noiembrie 2009

CARGO - Laptarie 28.11.2009

In primul rand a fost lume, alta lume ca de obicei, a fost Laptaria plina desi nu s-a facut nici un fel de mediatizare. Telefonul fara fir inca produce efecte si strange oameni.
Concertul a fost super, atmosfera la fel, publicul la fel. N-am vazut de mult Laptaria plina la Cargo, n-am vazut de mult un concert atat de fain, adica ei (Cargo) la inceput au fost mai "timizi" dar s-au relaxat repede, au cantat de placere. De mult nu i-am vazut sa cante cu asa placere. Sa faca glume intre ei si cu publicul. Nu i-am vazut de mult pe toti zambind. Imi era dor sa ii vad asa. N-am vazut de mult sa cante toata lumea din public la fiecare piesa, in afara de Ca o Stea. M-am bucurat si m-am intristat. M-am bucurat pt ca am avut dreptate desi mi-am pus trupa in cap si unii fani cand am sustinut sus si tare (mai ales tare :D) ca e prea siropoasa si lalaita; m-am intristat pt ca nu sunt singura care gandeste asa, si totusi, i-am sustinut si am cantat-o ca sa treaca ei peste moment. Piesa asta are o singura caliate: vocea lui Baciu live. Live nu ma irita sa o ascult pt ca vocea lui Baciu este bestiala mereu pe piesa asta. Nasol a fost ca nu imi aduceam aminte versurile pt ca eu Ca o Stea ascult numai live, pe cd dau mereu next :)) Dar stiu refrenul :))
Mi-a placut ca au inceput cu Nu pot trai fara tine, au continuat cu (nu in ordinea asta) Spune-mi de ce (una din preferate), au trecut prin Vrajitoare, Ielele, Spiritus Sanctus, Clasa Muncitoare (:D), Destin, Batacanda (care a fost improvizata si absolut bestiala), Aproape de voi, Ploaia si altele nu mi le amintesc acum :). Nu a fost Erata desi era pe lista :). Au fost bisati de toata lumea si au mai cantat impreuna cu noi, Aproape de voi. Inca un plus, mare plus, pt Cargo: sunetul instrumentelor, chitarile si clapele clare, tobele si basul rele. Brava.
Un mare plus pt Laptarie: luminile! In sfarsit au lumini de concert si nu de recital de orchestra in restaurant.
Ieri a fost un concert BESTIAL. M-am simtit super cum nu m-am simtit de mult la un concert al lor si imi era dor de un astfel de concert. Pot spune ca a fost ca pe vremuri :) Am constatat ieri, comentand cu Ice dupa concert, ca am implinit 20 de ani de Cargo. Mi se par multi desi nu stiu cand au trecut :) Ieri m-am simtit atat de bine si m-am manifestat in consecinta in fata scenei :)). Pt cum m-au facut sa ma simt si pt cum m-au facut sa ma manifest, aplauze! :)
Poze: Iuliana - aici.

6 comentarii:

iuliana spunea...

pai la multi ani mai doamna ...si ma bucur ca ai scris tu aici ce am trait toti ...vine si partea mea cu pozele imediat ...adevarul e ca a fost un concert bun si zic asta nu numai pentru ca ne-a fost dor de ei :)

Raluca Teodorescu spunea...

mersi mai doamna.... tanar vreau mereu sa fiu, sa traiesc asa cum stiu, CA LA 20 DE ANI! :)) dar aseara chiar ca la concertele de acu 13 ani m-am simtit! ;)
astept/am cu MARE interes poze :)

Hanni spunea...

Credeam ca numai io am m-am simtit bine... chiar aveam nevoie de concert cu Cargo sa-mi incarc bateriile.
Daca vreunu' din factorii de decizie din managementu' trupei citeste vreodata - ma baieti, s-a inventat netu', sunt suficiente site-uri unde sa ne spuneti ca aveti cantare, nu mai e cazul sa aflam doar din telefonu' fara fir, vorba Kareliei.

iuliana spunea...

na ca acum s-a inventat id -ul cu rol de informare cargorockinfo@yahoo.com

Raluca Teodorescu spunea...

da, foarte bine ca este pt ca asa aflam exact ce si cum si mai ales unde :)

Ice spunea...

Tanara doamna :)) concert ca cel din Laptarie de acum o saptamana chiar n-am mai vazut de multa vreme. Atmosfera destinsa, calda, vesela, muzica de calitate cantata cu placere si cu zambetul pe buze in ciuda faptului ca cei din Cargo erau obositi, public nerabdator si gata sa se lase incantat. Mi-a placut maxim.

Ma repet si in scris, dar sentimentul a fost si este " ASA DAAAAAAA!!!!! " :)

Nu sunt singura care a sesizat schimbarea din atitudinea si parca si in imaginea trupei. Este vizibila in tot de la solourile de bass ale lui Alin, felul in care le curge mana pe griff atat lui Baciu cat si lui Barar, pana la glumitele impartite pe scena ( 1, 2, 3 ...dang dang dang .. 3 da ? ) si sa nu uitam mini jam session-ul de la Batacanda.

@ Hanni - n-ai fost singurul chiar cred ca sentimentul este general ( cel putin in proportie de 99% - mai era un/o ratacit/a pe RockMania care comenta aiurea)

@ Iuliana - s-a si adaugat la lista de prieteni

Deja a fost trimis un anunt - pentru concertul de colinde de astazi din Timisoara. Nu o sa fiu acolo , dar si simplul fapt ca am aflat de la ei direct da sentimentul ca esti mai aproape de trupa.

Sper sa coboare in vale, in regat cu colindatul :)