marți, 19 ianuarie 2010

Aleatoare

Se plang unii ca nu am mai scris nimic pe aici :)) Pai nu prea am ce, adica s-au intamplat multe si nimic. O sa incerc sa scriu ceva acum ca sa nu mai fie lumea trista. Lasand gluma la o parte, e placut sa stii ca lumea te citeste :D

Am constatat azi ca si la noi in tara incepe sa se intample ce se intampla in alte tari. Mi se da restul la ban. Adica, de cand avem roni in loc de lei (din 2005 parca) nu mi s-a intamplat. Ieri am primit restul complet, inclusiv cu 5 bani. Am zis ok, o fi vanzatoarea obligata sa imi dea asa, azi am cumparat ceva ce costa x,99 si am primit rest 1 ban. Niciodata nu am primit rest mai mic de 10 bani, pt ca niciodata nu aveau sa dea rest. Vorbind de vanzatori in general, am constatat ca acum de cand a dat criza in ei, au invatat sa vorbeasca frumos, sa te serveasca frumos, sa zambeasca si sa iti multumeasca ca ai trecut pe la ei chiar daca nu cumperi. Finally! La noi trebuie sa se intample dezastre ca sa ne comportam normal. Imi aduc aminte ca in acelasi magazin unde acum am intrat si angajatii mai aveau putin si imi carau si geaca, anul trecut era sa fim date afara pt ca eram (eu cu Ice) scrise rock (eu Amorphis, ea Metallica) si paream suspecte. Atat de suspecte incat bodyguardul a stat numai cu ochii pe noi.

Azi a nins, adica a nins toata noaptea. Cred ca inca ninge. Evidet ca azi a fost haos in Bucuresti. Ce nu inteleg eu niciodata in asemenea situatii este de ce nu gandeste lumea asa: "ai nametele cat casa pe drum = lasa masina acasa = omori un rid din fasha". Realitatea este: "Doamne fereste! Cum sa merg cu metroul? Nu, eu insist sa iau masina, sa claxonez pana mor, sa injur pana lesin pe toti de la primarie, sa derapez in pietoni. De ce sa ratez asa ceva? E noua distractie de iarna!" Cam asta s-a intamplat azi.
Iar unii soferi sunt atat de nesimtiti incat nu am cuvinte. Le-as da amenzi pana i-ar ustura dosul 3 generatii. Azi eram intr-o statie de autobuz si vine un Gigel nervos care conducea un microbuz, si da sa se suie e trotuar. Repet, eram in statie. De a dracu nu m-am miscat de pe trotuarul meu de pieton din statia de autobuz in care eram. Gigelul era sa ma loveasca, a dat inapoi, a derapat, dar a insistat sa se suie pe trotuar, nu m-am miscat, a dat geamul jos si mi-a zis: "Chiar nu poti sa te misti mai incolo?" I-am zis : "Nu! E statie!" A renuntat sa se urce pe trotuar dar s-a parcat langa trotuar, in statie. S-a dat jos si m-a injurat. Eu eram de vina! Si a venit autobuzul si din cauza lui a trebuit eu sa escaladez nametele ca sa ajung la autobuz. Sa nu ii intepi cauciucurile sau sa ii dai o cheie pe portiera unui nesimtit ca asta?

In rest, s-au dat Globurile de Aur. "Avatar" a luat glob pt cel mai bun regizor si cel mai bun film. Trebuie sa vad si eu "Avatar". Zice lumea de la Hollywood ca Avatar e urmatorul Titanic, adica o sa ia tzashpe mii de oscaruri. Vedem.

Am mai aflat azi ca exista 2 sold out-uri rockeristice. De unul stiam: AC/DC, sectorul Golden Circle (in fata scenei), sector care a fost suplimentat si care acum e sold out. Al doilea sold out este Chris Rea. Am bilet la ambele sold out-uri :D

Si atat.

Niciun comentariu: