duminică, 3 ianuarie 2010

Coltul cu muzici prafuite 7

PARADISE LOST - AS I DIE (Album "Shades Of God" 1992).
E una din oldies but goodies and never die.

Nu o sa uit niciodata concertul Paradise Lost de la Bucuresti din iunie 1994 pe stadionul Dinamo mic, in cadrul decedatului festival Rock' (atunci Rock'94).
In ziua concertului am avut curiozitatea de a cerceta stadionul pt ca seara, la concert, vroiam sa stau in primul rand (unde am si stat de altfel). Avantajul de a locui in Stefan cel Mare :D.
Am intrat pe Dinamo mic si m-am trezit la un mini concert pt ca pe scena repeta Paradise Lost. Ii vedeam prima oara atat de aproape, am luat autografe de la toti iar Aaron Aedy si Nick Holmes m-au pupat. Era prea frumos.
Concertul a fost BESTIAL. Paradise Lost in 1994 a fost prima trupa pe val care venea la noi in tara; fusese lansat "Icon" in 1993.
Imi aduc aminte cum la primele acorduri As i Die a inceput ploaia si a tinut cat a tinut si piesa, la ultimul acord din As i Die s-a oprit.

Niciun comentariu: