joi, 28 ianuarie 2010

Replace si Toulouse Lautrec in Club Mojo

Concertul de aseara face parte din ceea ce se numeste OneDay Mojo Live Session. Mojo este fostul Backstage, un pic schimbat si fara mese in fata scenei. Finally!

Habar nu aveam de existenta acestor 2 trupe. In Replace canta la bass Cristi, prieten cu var-miu si cu mine (prin var-miu). Nu ne-am vazut de 100 de ani. Imi aduc aminte ca pe vremuri, el a mai cochetat cu cantatul, avea o trupa, nici nu mai stiu cum se numea si ce stil de rock canta, dar tin minte ca m-am intalnit cu Cristi si mi-am luat notite pt un articol in Tineretul Liber unde eram redactor. In perioada aia ambitia mea era sa promovez trupele din underground. Si am si reusit.
De atunci pana acum nu am mai stiut nimic de Cristi si aspiratiile lui de muzician. Pana aseara.

Trupa exista de cateva luni. Este reprezentata de catre Cristian Fierbinteanu (chitara bass, voce), Gabriela Fierbinteanu (voce), Alexandru Bala (tobe), si Bogdan Stamatin (chitara).
Bogdan cu chitara este absolut bestial live. De mult nu am vazut intr-o trupa la inceput atat talent la chitara. L-am felicitat la sfarsitul concertului. Bestiale solouri si bestial orice sunet iesit din chitara.
Nu am sa le pun eticheta pt ca e cam greu, au multe stiluri amestecate, mie mi-a placut ce canta si mi-a placut concertul si nu ii laud pt ca il cunosc pe Cristi. Ii laud pt ca merita.
Mi-a placut foarte mult aseara coverul dupa "I feel you" - Depeche Mode.

Ca sa va faceti o parere despre Replace, vizitati pagina lor de my space.
Inainte de Replace a cantat Toulouse Lautrec. I-am gasit si pe ei pe my space.

2 comentarii:

Fierbinteanu spunea...

Ii stiu si eu pe Replace. Sunt incredibil de buni. Vor face revolutie, sunt convins, mai ales cu vocea de aur a doamnei, cu basul incredibil si cu acel chitarist colosal. Iar bateristul e muzica pura: frumos, talentat, inteligent si modest.

Raluca Teodorescu spunea...

wahahahahaha da da!
Bass-istul a inventat cuvantul din DEX, "modestie" ala :))