sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Santa Fe

Santa Fe are o poveste foarte veche.
A inceput in 1990, cand a aparut "Blaze of Glory", primul album solo al lui Jon Bon Jovi, album care imi place si acum foarte mult. In afara de piesa de titlu si videoclipul ei foarte rockeresco-americanesco-western, mi-a placut de pe album foarte mult "Santa Fe". Mi-a placut atat de mult incat am fost disperata sa vad filmul "Young Guns 2", pt ca "Santa Fe" si "Blaze of Glory" (si cam tot albumul) sunt inspirate de film. Filmul m-a dezamagit. Si mi-a mai placut atat de mult "Santa Fe" incat am spus tuturor despre ea, am dat tuturor sa asculte etc. Din aceasta cauza, ea are si altfel de poveste.
Au fost ani (multi) in care nu am ascultat-o, in care am uitat de ea. Anul trecut mi s-a adus aminte de ea si acum o tot aud pe la radio si prin diverse locuri.
Mi-am readus aminte dupa foarte multi ani de ce mi-a placut si imi place "Sante Fe".


bon jovi - santa fe
Asculta mai multe audio Muzica

Cineva care stie ca am studiat pianul si inca este instrumentul meu preferat, mi-a trimis filmuletul de mai jos. Coincidenta?

Niciun comentariu: