vineri, 15 ianuarie 2010

Vader / Marduk

Primul concert pe anul asta: 14.01.2010, ora 19, Studio Martin.
In Studio Martin n-am mai fost de mult, e foarte schimbat, mi-a placut cum arata, dar e la fel de mic. Nu stiu cate sute de oameni am fost! 200 poate? Oricum a fost plin.
Domnii Marduk sunt in turneu european, iar in tara noastra au cantat si la Cluj pe 13 ianuarie.

Au fost in deschidere 2 trupe: Sinate (din Noua Zeelanda) si Mastic Scum (din Austria) care canta trash/death. Vader canta death. Nu am inteles de ce Marduk, care canta black, si-a luat in turneu trupe death. Probabil ca sa iasa in evidenta.
Mi-au placut "astia mici". Mi-a placut mai mult Sinate decat Mastic Scum. Ideea e ca s-au chinuit si au fost aprecati de public.
Poze: Sinate si Mastic Scum.

Vader - i-am vazut prima data aseara, mi-am adus aminte de copilarie cand ne manifestam in rockoteci sau la petreceri pe piesele lor. Mi-a placut foarte mult. Nu au imbatranit inca. Mai au de zis. Brava. True fucking metal! Pacat ca sunetul nu s-a ridicat la nivelul lor, putea fi mai bun. Poze.

Marduk - hmm..... eu am venit pt Vader. Am ramas sa vad si Marduk pt ca am fost curioasa. Mi-a placut ca oamenii fac show. Adica una e sa ai o chitara de gat cand dai cu vocea (Vader) si alta e sa nu ai decat microfonul in mana/gura (Marduk). Sunetul a fost foarte bun la Marduk. Inca un plus. Dar.... (o sa ma injure toti blackerii acum) nu m-a impresionat black-ul niciodata, adica imi place, ascult, dar "nu sunt fan" (ca sa citez pe cineva) si, deci, pt mine euforia show-ului a tinut 30 de minute. Dupa jumatate de ora Marduk mi s-au parut monotoni, liniari, plictisitori. Dar s-au chinuit, au facut show, s-au auzit bine, au fost aclamati si aplaudati. Poze.

P.S. Am gasit azi (18.01.2010) o cronica pe metalhead. IN SFARSIT cineva care stie sa scrie, face si posteaza cronica pe site-ul ala!

Niciun comentariu: