miercuri, 2 decembrie 2009

Nedumerire

Am mai scris eu aici ca am momente cand ma fixez pe o melodie si o ascult pana ma plictisesc si imi stresez maxim toti vecinii :D
Acum respectiva fixatie e Spiritus Sanctus. Ce fericire ca s-a inventat butonul repeat :))
Si cum ieri eram cu geamul deschis si mi-am rearanjat biblioteca (cand fac orice activitate casnica nu am spor fara muzica, data tare de obicei), am auzit-o pe cea mai baba dintre vecinele mele comentand siderata ca domne, cum se poate sa fie un cantec religios pus pe o muzica satanista? Cum se numeste asta? Am scos capul pe geam si i-am zis: se numeste CARGO! :))


Cargo - Spiritus Sanctus
Asculta mai multe audio Muzica

4 comentarii:

flav spunea...

hai ca vin eu cu sitemul si tragem un prelungitor si un fir ff lung pana in fata la ea la usa sa ai dam muzica religioasa pe ritmuri sataniste sa o asculte pana devine zomby :))) dar tre sa facem rost de un cablu jacj lung pt a fi sigur ca e exact la ea la usa de prelungitor si sitem 5.1 aduc eu :P si eventual si preteni nostri cu motoarele in feta la ea ff fiorosi ca sa nu aiba curaj sa iasa afara:)))))))

Raluca Teodorescu spunea...

Pentru prietenii nostri cu motoare schimbam piesa, punem "Calare pe motoare" :D Tot Cargo e, asa ca ramanem in tema :))

Ice spunea...

Propun dupa Spiritus Sanctus si Calare pe motoare sa continuam petrecerea cu o Ziua Vrajitoarelor. Oricum pentru dragele vecine orice nu-i muzica de vecernie/Catalin Crisan/Aura Urziceanu/Holograf, e satanist. Daca tot se plang macar sa aibe motive mai intemeiate ^_-

Raluca Teodorescu spunea...

poate incepe sa le placa si o sa devina fane :)) poate le vad la concertele Cargo in primul rand, sa imi ia mie fatza :))