sâmbătă, 5 decembrie 2009

Barurile/cluburile rock

Am vrut sa scriu de mult despre ce o sa scriu acum numai ca am intalnit un club/bar care nu se integra in descriere. Acum ca el nu mai exista, pot scrie (ma refer la Hala de Muzica).
Am niste prieteni foarte pretentiosi, care nu doresc sa iasa la bere/suc decat in baruri/cluburi rock. Din aceasta cauza ieri am fost in noul The Jack, cel care s-a mutat de pe Grivitei pe Cotroceni. Misto locul desi e mult mai mic decat ce era inainte. Ce nu mi-a placut si nu imi place in nici o carciuma/bar/club rock este ca dupa ce il parasesti puti ca o scrumiera. Nu am inteles si nu inteleg asta. Ice zicea ieri ca "poate am devenit noi mai pretentioase". Poate. Pt ca acum 10 ani nu aveai pretentii prea mari, era bine ca erau (si erau mai multe ca azi) dar azi ai pretentia sa respiri macar daca tot o sa puti ca o scrumiera cand pleci. Sa le iau in ordine:

1. LMC (Live Metal Club) - supranumit si hangarul mortii, cel mai bomba dintre toate. Mi s-a facut rau odata acolo si am zis ca nu mai calc. M-am tinut de promisiune. Mult fum, boxe proaste, muzica data infernal de tare. De ceva vreme "live" din denumire e si pe bune: se mai si canta.

2. Suburbia - o bomba mica si afumata unde se canta. Am fost la concert Vita de Vie si Habar. Mi s-a facut rau si aici. Era ceata de fum. La fel, am zis ca nu mai calc si o sa ma tin de cuvant.

3. HH (Heaven and Hell) - la fel de mult fum, la fel de tare muzica, tre' sa urli ca sa te intelegi cu cel de langa tine, tot ca scrumiera de pe masa mirosi dupa. Exista un geam care, insa, nu se deschide decat cand au chef cei de la bar. De obicei nu au chef.

4. noul The Jack. Cel mai misto pana acum, muzica faina si la volum decent incat sa te intelegi cu cel de la masa vorbind, nu tipand sau urland, dar la fel de fum (aseara m-au usturat ochii). E singurul defect, in afara de faptul ca e mic.

Repet: nu inteleg de ce nu exista aerisire si in cluburile/barurile astea, de ce el patronul/proprietarul de carciuma rock nu doreste ca acei rockeri care ii sunt clienti sa poata respira.

4 comentarii:

Ice spunea...

Tin sa adaug inca un local la lista de mai sus - Hard Rock Cafe. Ca bar/pub/restaurant este deosebit: muzica rock a anilor 70,80,90 pe fundal, atmosfera placuta, degajata, spatiu amplu intre mese ce da impresia de intimitate, clientela decenta, serviciu impecabil. Singurul neajuns sunt preturile la fel de deosebite pentru buzunarul rocker-ului de rand. Cat costa o bere la ei ? Mai bine sa nu ne amintim.
Cand am fost acolo exact acum un an nu se fuma inauntru si in ciuda acestui fapt ne-am simtit demential iar lipsa tigarii nu a fost asa o problema. Intre timp au facut separeu pentru fumatori, dar nici acolo n-am vazut ceata chiar daca era full. Deci se poate si exista o "carciuma" rock din care iesi fara sa duhnesti mai rau ca o scrumiera din LMC. Chanel 5 & Eau de Tutun... mai bine lipsa.
Pacat ca pentru noi e inca genul de loc pe care ti-l permiti o data sau de doua ori pe an.

Raluca Teodorescu spunea...

Nu am pomenit de Hard Rock Cafe, tocmai pt ca nu se mai fumeaza acolo. Se fumeaza la separeu. Noi nu am fost cand se fuma, nu era nici separeul atunci (l-au facut mai tarziu), asa ca nu pot sa imi fac o parere.
Normal ca exista o carciuma rock din care nu mirosi ca o scrumiera cand iesi, daca in ea nu se fumeaza :)) Eu ma refeream la cele in care se fumeaza. In exemplul asta pozitiv intra Hala, acolo am fost, se fuma si nu mi-a mirosit nici macar parul a fum. Cel mai misto loc, dupa HRC, pacat ca nu mai exista.

iuliana spunea...

lucrurile s-au mai schimbat: lmc-ul este renovat iar suburbia nu mai e chiar o bomba ...exista totusi ceva aer ..si inn plus au o mocheta bestiala pe scena...pentru cei ce nu au vazut-o le las placerea :)

Raluca Teodorescu spunea...

O mocheta noua si o renovare nu inseamna si aerisire. Inseamna schimbare de aspect :))