vineri, 4 decembrie 2009

Before The Dawn

Pe domnii astia originari din Finlanda i-am vazut in dechidere la Amorphis. Unii care au fost curiosi sa afle despre ei, au ascultat si mi-au zis ca o sa imi placa, altii (a se citi prietena mea Ice), au insistat ca o sa imi placa. Eu am zis sceptica un "mda bine" si am asteptat sa aud/vad live. Live m-am indragostit! Muzica + show + atitudine = love! :))
A fost dulce Lars Eikind (bass si clean vocals) cand, surprins de primire si aplauze indelungate si zgomotoase, a zis: "Thank you! We are from Finland too."
De cand i-am vazut live deschizand pt Amorphis, sunt fan! Nu ma asteptam sa imi placa asa mult, de mult nu m-a dat pe spate o trupa noua (desi ea exista de 10 ani).

2 comentarii:

Ice spunea...

Intr-adevar, am insistat. Ocazional insist, nu iti spun, spre exasperarea ta :D

Raluca Teodorescu spunea...

mda...
ce ma cunoaste unii care este ei si stie ei ce imi place mie :))