joi, 31 decembrie 2009

Hyvää Uutta Vuotta!

Am zis ca nu fac nici o retrospectiva a anului ce se termina azi dar, o sa fac pt ca am citit retrospectiva mea de anul trecut si ce speram de la anul asta. Interesant e ca numai una din dorinte mi s-a indeplinit, in rest a fost un an total haotic, total altfel decat celelalte, plin de neprevazut, trist, vesel, incantator, urat, intr-un singur cuvant neplictisitor.
Dorinta mea de anul trecut era sa vad Amorphis. Am revazut :). Sper sa revad si anul ce vine daca tot scot dvd si fac turneu :)



Ce nu am sperat ca se va intampla curand dar s-a intamplat anul asta a fost Norvegia. Intotdeauna mi-am dorit sa vizitez Finlanda. Anul asta a fost sa fie Norvegia. Dintre tarile nordice, Norvegia e pe locul 2 in preferinte. A fost cea mai frumoasa parte a anului. Sunt o nordica de cand ma stiu. Multa lume mi-a zis ca sunt "mai nordica" si, desi stiam, am constat ca este 100% asa cand am fost acolo. Visul este inca Finlanda. Poate anul viitor, cine stie? Cel mai mare vis e sa ii vad pe Amorphis live la ei acasa, in Finlanda.
In rest, personal a fost un an trist dar si cu surpize pozitive si negative de la cei prezenti de mult in viata mea si de la cei neprezenti mult timp in viata mea.
Social si rockeristic a fost un an bun: AMORPHIS, Manowar, Motorhead, Santana, Guano Apes. Anul viitor e promitator. Deja am bilet la Chris Rea si la AC/DC!!!!
Si atat.
LA MULTI ANI!

Niciun comentariu: