sâmbătă, 12 decembrie 2009

CARGO - 11.12.2009, Club Hush, Pitesti

Am planuit drumul asta de miercuri si, ieri, eu si a mea prietena Ice, la ora 19:30 am sarit in masina si am plecat. Am dat de nelipsitul balamuc de vineri seara din Bucuresti de 3 ori. Ne-a luat o ora sa iesim din capitala blocata dar si cand am iesit........ 130-140 km/h direct :)

S-a schimbat un pic ca aranjament clubul, dar ca amosfera e la fel de fain. Lumea chiar daca sta la mese, se manifesta. La fel ca anul trecut, la sfarsitul concertului, au fost bisati. De data asta de 2 ori. Cred ca mai cantau 3 ore daca era dupa cei prezenti :). Am aflat de la unii membrii ai trupei ca joi nu a fost asa fain ca ieri, probabil pt ca joi nu au venit unii din Bucuresti :P

Concertul a fost ok, mi-a placut, dar (exista doi "dar"):
1. Degeaba tu dai tot din tine daca sunetul nu te ajuta, degeaba canti bine daca lumea nu se poate manifesta cum ar vrea sa se manifeste pt ca e lipita de scaune si deci, atmosfera care ar trebui sa fie nu prea este.
2. Nu le poti avea mereu pe toate.
Aseara nu a fost atat de frumos ca in Laptarie, dar a fost frumos, pt ca acest concert si iesirea asta la Pitesti au avut alte chestii pe care concertul din Laptarie si Bucurestiul nu le-au avut.

Primul exemplu: colindele! Au inceput cu colinde. Mi-a placut si m-a distrat ca lumea a fost surprinsa. Probabil multi dintre cei prezenti ieri habar nu au ca acei rockeri de pe scena din fata lor au 2 albume de colinde scoase. Mi-a placut foarte mult "O ce veste minunata". Multe aplauze pt Baciu.
Al doilea exemplu: ERATA! A fost pe lista si s-a si cantat.
Al treilea exemplu: pozele! Am venit pregatita sa fac poze pt ca stiam ca o sa stau jos si deci ma pot manifesta cu camera foto asa cum doresc fara sa ma deranjeze nimeni. Asa ca le-am bagat multe blituri in ochi si am facut multa yoga in fata scenei ca sa prind ce vroiam sa prind :))
Al patrulea exemplu: schimbul intre Baciu si Alin la "Nu mai am tigari". S-a mai intamplat anul trecut la Arad dar acolo nu s-a auzit la fel de bine cum s-a auzit aseara.
Al cincilea exemplu: ninsoarea de pe autostrada! A nins frumos si linistit si am putut sa ne intoarcem cu aproximativ aceeasi viteza in Bucuresti. Ni s-a spus cand am plecat: "Drum bun, sa fiti cuminti, sa nu fiti cuminti, aveti grija cum mergeti, maxim 130 de autostrada!" :)). Am mers cu 120, deci am fost cuminti :))

2 comentarii:

Gabriela spunea...

Faine pozele ;)cum sa stai la masa cand canta Cargo?!? ciudat, inca n-am vazut asa ceva :D si noi am avut colinde in Arad pe 22 si a fost super !!!

Raluca Teodorescu spunea...

Pai stai daca asa e "politica" clubului. Se sta la masa in Hush, in Phoenix. Dar in Hush nu sunt figurantii, sclifositii si parvenitii din Phoenix, deci atmosfera e muuuuuuult mai faina :)