duminică, 20 decembrie 2009

Cred in Mos Craciun

Aseara am fost la un concert de colinde in Cismigiu, concert ce a avut loc in cadrul concertelor de craciun sub denumirea "Cred in Mos Craciun!". Foarte frumos Cismigiul amenajat de Oprescu (macar atat sa faca pt ca oricum ca primar nu a facut nimic, dar bradul din Cismigiu, Sania lui Mos Craciun cu reni si targul traditional sunt si mai frumoase acum ca a nins).

In cadrul concertelor de craciun organizate de PMB si ArCub, a cantat aseara Corul Natalis, din care face parte cea mai "cantacioasa" membra a gastii noastre, Magda, prietena lui Andrei. Corul e format din absolventi de Conservator, Magda fiind, in afara de soprana, si profa de muzica.
A fost foarte frumos, s-a auzit foarte bine spre deosebire de anul trecut, scena e aproape, atmosfera a fost intima, colindele frumoase ascultate pe ger si pe gheata :)

Si pt ca eram in Cismigiu, dupa concert am fost la un vin fiert ca sa ne dezghetam, in "La Biblioteca", locul unde pe vremuri chiar era biblioteca (era renumita Biblioteca din Cismigiu) acum bar. Am baut acel vin (naspa, dulce, fara scortisoara), am ascultat colinde si a fost placut pana a inceput karaoke-le si a inceput si distractia. Ni s-a adus lista cu piesele si ni s-a spus ca putem cere si ce nu e pe lista. Andrei a vrut AC/DC - "Highway to Hell" si a cantat chiar bine, cred ca si-a facut incalzirea pt 16 mai 2010 :)). Pe lista era si Cargo - "Ploaia" si Andrei mi-a zis: "Uite, e si Cargo, canti nu?" si am zis "Nu" si m-am fofilat si am scapat pana la urma de cantat :)). Dupa Andrei si AC/DC, a cantat Stefan Jimi Hendrix - "Wild Thing" (foarte bine) si bineninteles Magda, care nu s-a putut fofila, a cantat Natalie Imbruglia - "Torn".
Ningea cand am plecat, erau aleile din Cismigiu albe si necalcate, le-am calcat eu, unde era nametele mai mare acolo eram si eu :)). Am mers pe jos pana acasa de la Victoriei si am ajuns un Om de Zapada blond in fata usii :))

Niciun comentariu: